BBQ Vinyl Party 26 mei
Gedepubliceerd

Beste WTC-er,
Wij nodigen jou en je partner van harte uit voor de BBQ Vinyl Party voor toerleden op zaterdag 26 mei.
Je bent vanaf 18.00 uur welkom in het clubhuis voor een heerlijke barbecue.
Aansluitend draait een DJ leuke muziek om bij te dansen en om bij te praten onder het genot van een drankje.
Graag voor uiterlijk 15 mei a.s. aanmelden en betalen via inschrijving ritten.
De eigen bijdrage voor food & drinks bedraagt 10 euro per persoon, over te maken naar P.A. Maarleveld onder vermelding van je naam en "Vinyl Party 2018".
Graag tot ziens op zaterdag de 26e mei!
Hartelijke groet,
De feestcommissie: Ad Vermeeren, Martin Janmaat, Rene van Aken en Peter Maarleveld.







